ورکرز سولیڈاریٹی انیشیٹیو کے مقاصد اور أصول
ورکرزسولیڈارٹی انیشیٹو ایک آزاد خیال نوجوانوں کی تحریک ہے جو انارکی سنڈیکلسٹ اصولوں کے مطابق منظم کی گئی ہے۔ ہمارا مقصد آزادی، باہمی امداد، وفاقی نظام اور خود کفیل نظم ونسق پر مبنی معاشرہ کو تشکیل دینا ہے۔


ڈبلیو ایس آئی اس پہ یقین رکھتی ہے، کہ محنت کش طبقہ اور نوکری کرنے والا طبقہ ایک نہیں ہے۔ ان دونوں طبقوں کے درمیان ایک جدوجہد اس وقت تک جاری رہنی چاہئے جب تک کہ دنیا کے مزدور ایک طبقے کی حیثیت سے منظم نہ ہوجایے۔ زمین اور پیداوار کی مشینری پر قبضہ کریں، اجرت کا نظام ختم کردیں اور لوگ  حکومت کی معاملات اور انتظامیہ أمور کو برابری میں تبدیل کریں۔


ہم محنت کش کی یکجہتی، کم وقت، فوری اجرت میں اضافہ اور کام کرنے کے حالات کو بہتر بنانے کی جدوجہد میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیتے ہیں۔ اور ہم مزدوروں پر ہونے والے تمام ناانصافیوں جیسے  ہڑتال توڑوانا، پیداوار میں اضافے اور وقت سے زیادہ کام، اجرت میں کٹوتی، بے روزگاری یا محنت کش لوگوں اور ان کی برادریوں کی صحت اور فلاح و بہبود کے لئے نقصان دہ دیگر اقدامات کی بھرپور مخالفت کرتے ہیں۔


ڈبلیو ایس آئی پیداوار، تقسیم، سماجی تنظیم اور صحت مند ماحولیاتی ماحول کے تحفظ کے مکمل خود نظم ونسق کے لئے کارکن / برادری کی تعلیم چاہتے ہیں۔ اور یہ سب ایک  متبادل معاشی نظام کی تشکیل سے ممکن ہوگا۔


ڈبلیو ایس آئی تمام معاشی اور معاشرتی اجارہ داری کا مخالف ہے۔ ہم سیاسی اقتدار کی فتح کے خواہاں نہیں، بلکہ معاشرے کی زندگی میں تمام ریاستی افعال کے مکمل خاتمے کے خواہاں ہیں۔ لہذا ہم پارلیمانی سرگرمی اور قانون ساز اداروں کے ساتھ دوسرے تعاون کو مسترد کرتے ہیں۔ ہم کام کی جگہ اور رہنے کی جگہ پر تنظیموں کا مقابلہ کرنے پر یقین رکھتے ہیں، جو تمام سیاسی جماعتوں اور ٹریڈ یونین بیوروکریسیوں سے آزاد اور مخالف ہیں۔


ہماری جدوجہد کے ذرائع تعلیم اور براہ راست عمل شامل ہیں۔ موجودہ جدوجہد اور مستقبل میں معاشرے کے خود نظم و ضبط دونوں میں مکمل طور پر شرکت کو یقینی بنانے کے لئے، ہم اپنی تنظیموں میں مرکزیت کی مخالفت کرتے ہیں۔ ہم لبرٹیریا فیڈرلزم کی بنیاد پر تنظیم کرتے ہیں جو نیچے سے اوپر تک بغیر کسی درجہ بندی کے اور مقامی اور علاقائی دونوں گروہوں کے ذریعہ پہل کی پوری آزادی کے ساتھ کام کرتے ہے۔ فیڈریشن کی تمام کوآرڈینیٹنگ باڈیز مقامی اسمبلیوں کے ذریعہ متعین مخصوص کاموں کے ساتھ قابل واپسی مندوبین پر مشتمل ہوتی ہیں۔


ڈبلیو ایس آئی دنیا کو اپنا ملک، انسانیت کو اپنے کنبے کی طرح دیکھتا ہے۔ ہم تمام سیاسی اور قومی محاذوں کو مسترد کرتے ہیں اور اس کا مقصد تمام حکومتوں کے من مانی تشدد کو ختم کرنا ہے۔
ڈبلیو ایس آئی ان تمام رویوں اور مفروضوں کی مخالفت کرتی ہے جو مزدور طبقاتی یکجہتی کے لئے نقصان دہ ہیں۔ ہم ان تمام نظریات اور اداروں کی مخالفت کرتے ہیں جو مساوات اور ہر جگہ لوگوں کی اپنی زندگی اور  ماحول کو کنٹرول کرنے کے لیے کھڑے ہیں۔

  1. نام

اس تنظیم کو ورکرذ سالیڈریٹی انیشیئٹو (مزدور یکجہتی اقدام) کے نام سے جانا جائے گا۔

  1. رکنیت

ڈبلیو ایس آئی سے وابستہ رکنیت تمام ملازمین کیلئے کھلی ہوگی خواہ وہ ملازمت رکھتے ہو یا نہیں۔

ڈبلیو ایس آئی کا کوئی رکن نہیں ہونا چاہئے

1: جو انجمن پیشہ وراں یا  انجمن کاریگراں کا اجرت پر عہدیدار ہو ، یا کسی سیاسی جماعت یا مذہبی تنظیم کا عہدہ دار۔

2: جو بھی شخص ملازمت پر لینے اور نِکالنے کا اختیار رکھتا ہو۔

تمام نئے اراکین جو ڈبلیو ایس آئی کےمقاصد اور اصولوں سے اتفاق کرتے ہیں اور جو ڈبلیو ایس آئی کے آئین کی پاسداری پر راضی ہیں وہ خزانچی کو فیس ادا کرکے رکنیت میں شامل ہوسکتے ہیں۔

فیصلہ سازی میں تمام اراکین کی آواز برابر ہوگی اور برابر کا حصہ ہوگا۔

تمام فیصلے تمام اراکین کی طرف سے ان کے ملحقہ اور مستقل طور پر تشکیل دی جانے والی اسمبلی میں اجلاس کے ذریعے پوری بحث و مباحثے کے بعد کیے جاتے ہیں۔

کسی بھی عہدے پر کوئی انتظامی اختیارات نہیں ہوں گے۔ تمام مندوب اور دیگر دفاتر کسی بھی وقت دوبارہ منتخب اور دوبارہ قابل شناخت ہوں گے۔ تمام عہدوں کے لئے میعاد کی زیادہ سے زیادہ مدت ایک سال ہوگی۔  ایک دفتر میں لگاتار دوبار زیادہ سے زیادہ دفعہ منتخب کیا جاسکتا ہے۔

  1. دفاتری امور

سیکریٹری

سکریٹری کی ذمہ داری پوری کرنے کے لئے ایک رکن کا انتخاب اسمبلی کے ذریعے کیا جائے گا۔

سیکرٹری آفس کی ذمہ داریوں میں شامل ہوں گے۔

ڈبلیو ایس آئی کی تمام خط و کتابت

اسمبلی کے اجلاس کے منٹ کی ریکارڈنگ۔

ضرورت کے مطابق رپورٹوں کی تیاری۔

خزانچی

خزانچی کے کام کو پورا کرنے کے لئے ایک رکن کا انتخاب اسمبلی کے ذریعے کیا جائے گا۔

خزانچی کی ذمہ داریوں میں شامل ہوں گے۔

فیسوں کی وصولی

مالی کھاتوں کی دیکھ بھال۔

ضرورت کے مطابق سالانہ مالیاتی رپورٹ یا کسی بھی دوسری رپورٹ کی تیاری۔

دفاتر کا الحاق

جہاں ضروری ہو وہاں سکریٹری اور خزانچی کے دفاتر کو الحاق کیا جاسکتا ہے۔

جب ایسا کرنا ممکن ہو تو دفاتر کا الحاق ختم ہوجائے گا۔

  1. مالی امور

تمام اراکین ماہانہ یا سالانہ فیس ادا کریں گے۔

غیر اجرت یا کم آمدنی والے اراکین کے لئے فیسیں کم شرح پر رکھی جائیں گی۔

فیسوں کی شرح اسمبلی میں  ڈبلیو ایس آئی اجلاس کے ذریعہ مقرر کی جائے۔

اسمبلی میں  ڈبلیو ایس آئی کا اجلاس خصوصی ضرورت رکھنے والے اراکین کو مکمل طور پر یا کچھ حصہ واجبات کی ادائیگی سے مستثنیٰ قرار دے سکتا ہے۔

اگر اراکین نے متفقہ تاریخ تک اپنے واجبات کی ادائیگی کی ہو تو وہ مالی رکن سمجھا جاتا ہے۔

جن اراکین کے بقایا جات ہیں وہ غیر مالی ممبر سمجھے جائیں گے۔ غیر مالی اراکین کسی بھی دفاتر یا لازمی کاموں کے اہل نہیں ہوں گے۔

اگر اراکین کو 12 ماہ سے زیادہ مدت کے لئے بقایاجات ہیں تو وہ معطل سمجھے جائیں گے۔

  1. اشاعتی امور

ڈبلیو ایس آئی ایک ویب سائٹ کو برقرار رکھے گا۔  سکریٹری اس کے امور کا ذمہ دار ہوگا۔

سکریٹری کسی بھی  ڈبلیو ایس آئی سوشل میڈیا پلیٹ فارم کے لئے ذمہ دار ہوگا۔ ڈبلیو ایس آئی سکریٹری ایک یا زیادہ سوشل میڈیا پلیٹفارمز کی ذمہ داری اسمبلی میں اجلاس کے فیصلے کے ذریعہ دوسرے اراکین کو دے سکتا ہے۔

تمام ڈبلیو ایس آئی اشاعتوں میں واضح طور پر بتایا جائے گا کہ وہ ڈبلیو ایس آئی کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔

  1. بین الاقوامی تعلقات

ڈبلیو ایس آئی دوست گروہ کی حیثیت سے الحاق کے لئےآئی ڈبلیو اے درخواست دے گا

ایک اور تنظیم کی تشکیل کے بعد ، جس کے ساتھ ڈبلیو ایس آئی فیڈریشن کرسکتا ہے ، ڈبلیو ایس آئی تبدیل ہوجائے گا ڈبلیو ایس ایف میں اور اور آئی ڈبلیو اے کو آئی ڈبلیو اے کے پاکستان سیکشن کی حیثیت سے وابستگی حاصل کرنے کے لئے درخواست دے گا
۔

ڈبلیو ایس آئی کسی بھی تنظیم کے ساتھ تعلقات میں داخل نہیں ہوگا جس کو آئی ڈبلیو اے کے ذریعہ معاندانہ سمجھا جاتا ہے۔

ڈبلیو ایس آئی ہمارے قریبی علاقے ایشیاء اور بحر الکاہل میں انارکو سنڈیکلزم اور آئی ڈبلیو اے کو فروغ دینے کی ہر ممکن کوشش کرے گا۔